Natalia Załęcka Chief Business Officerem w Value Media
1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów jak i agencji consultingowej dołącza do Value Media jako Chief Business Officer. Ambicją Value Media jest bycie najbardziej strategiczną agencją na rynku, dostarczającą klientom rozwiązania, które realnie budują ich biznes. Nowe stanowisko zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze. Załęcka swoje doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla marki eobuwie oraz agencji consultingowej Deloitte.
Natalia Załęcka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji między innymi dla takich marek jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako Head of Marketing Transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Natalia Załęcka związana była z eobuwie gdzie w roli Brand Director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się między innymi takie obszary jak zastosowanie danych i technologii w marketingu, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.