Odpuść sobie, bo jesteś wystarczająco super – spółki Group One z nową kampanią Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG. My odpowiadamy za strategię i planowanie mediów. Działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube.
Najnowsza platforma marki dla oferty Orange Flex zachęca, by odłożyć overthinking na bok. Przestać się zamartwiać i uwierzyć, że każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Posłuchać siebie, a nie swojego wewnętrznego krytyka, i być w kontakcie – ze sobą i bliskimi.
- W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym – mówi Kamil Majewski, Associate Creative Director z agencji GONG.
My odpowiadamy za strategię i planowane mediów. Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG. Osią kampanii są spoty online [youtu.be/OBZXw7w8Y08], [https://youtu.be/mqkLyXiol1s]. Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za sesję foto odpowiada Paula Patocka. Działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube.