Piotr Opłotny objął stanowisko Head of Strategy w Value Media
Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media na stanowisko Head of Strategy. To kolejne silne wzmocnienie kompetencji biznesowych i strategicznych naszej agencji. W marcu do Value Media dołączyły także Natalia Załęcka jako Chief Business Officer, Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager.
Piotr Oplotny ma 18-letnie doświadczenie w branży mediowej. Do Value Media dołącza po 17 latach pracy w Publicis Group, z czego ostatnie lata pełnił rolę dyrektora strategicznego w agencji Starcom. Ma szerokie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, zarówno na stanowiskach bezpośrednio wspierających biznes, jak i również po stronie strategii z dużym naciskiem na planowanie biznesowe, marketing zintegrowany, analitykę i zakupu mediów. Ekspert w zakresie rozwoju biznesu z ukończonymi studiami podyplomowymi ze statystyki biznesowej na Uniwersytecie Warszawskim.
Rozwój zespołu Value Media ma na celu wzmocnienie kompetencji strategicznych, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.