Rusza nasza współpraca z Profi i Jemy Jemy!
Zakres naszych działań obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszym wspólnym projektem jest launch linii pełnowartościowych zup Jemy Jemy. Profi SA to kolejna silna polska firma, która obok Eobuwie, Dawtony czy Komfortu dołączyła w ostatnich miesiącach do grona naszych klientów.
Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez pod koniec 2021 roku.
“Wykorzystując siłę grupy, Value Media będzie miało okazję przekuć zintegrowane kompetencje z kilkunastu dziedzin do wzmacniania pozycji lidera Profi na rynku. Mamy wszystkie narzędzia, które pozwolą nam rozwinąć olbrzymi potencjał tej polskiej marki z tradycjami i cieszymy się, że nasz nowy Partner biznesowy powierzył nam to zadanie” - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu w Profi, argumentuje wygraną Value Media w następujący sposób:
„Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie zespołu w obszarze skutecznej i zintegrowanej komunikacji online. Oferta Value Media, SalesTube i Labcon wyróżniła się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy. Dodatkowym atutem, który utwierdził nas w podjętej decyzji, jest wysoki poziom serwisu i szybkość działania dedykowanego teamu”.
Pierwszy wspólny projekt spółek już wystartował - to kampania launchująca markę pełnowartościowych zup gotowych Jemy Jemy. Obejmuje ona emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, działania rich media, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Pracujemy w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.
W kolejnych miesiącach zajmiemy się także promocją kolejnej marki z portfolio Profi SA - pasztetów Profi.