Ruszamy z launchem piwa BUH w wersji bezalkoholowej
Po sukcesie alkoholowego piwa BUH, przyszedł czas na BUHa bezalkoholowego. Jak pisze na swoim profilu Przyjazne Państwo - “Alkohol wyparował, konopia została!”. Za launch kampanii promującej nowość w ofercie Browaru Tenczynek odpowiada agencja Value Media.
Browar Tenczynek pokazał, że zdecydowanie podąża za rosnącym trendem konsumpcji piw bezalkoholowych. Zachowanie wysokiej jakości produktu wraz ze znanym i lubianym, orzeźwiającym smakiem piwa to ukłon dla wszystkich fanów tradycyjnego BUHa. Nowy, długo wyczekiwany BUH bezalkoholowy z charakterystycznym dla tej serii dodatkiem suszu konopnego pojawił się właśnie w sklepach.
Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Oprócz nas, realizacją zajęły się też inne spółki należące do Group One: agencja martech & e-commerce SalesTube oraz agencja kreatywna Labcon. Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page. W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.
Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.
Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.
Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Kampania ruszyła: klik