Value Media i Change Integrated tworzą holding Group One
Obie firmy należą do holdingu, 50 proc. jego udziałów to własność dotychczasowych udziałowców Change Integrated (Marek Żołędziowski, Filip Friedman, Jacek Olechowski), 50 proc. jest w rękach Macieja Hutyry i Jacka Kołtonika, business intelligence w Value Media.
Obie spółki zachowują niezależność biznesową, realizując swoje dotychczasowe kontrakty jako odrębne marki. - Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, szczególnie w zakresie nowego biznesu - mówi Żołędziowski. Obie firmy mają już za sobą współpracę przy realizacji projektów m.in. dla takich klientów, jak Amica i Gremi Media, obecnie są razem w dwóch przetargach (jednym z nich jest przetarg na obsługę marki Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej).
Group One ma w planach na 2013 rok dalszą rozbudowę - docelowo w planach są dalsze przejęcia. - Interesują nas firmy digitalowe, spółki technologiczne, butiki kreatywne i jeszcze jeden dom mediowy - wylicza Żołędziowski. Dodaje, że z kilkoma firmami prowadzone są zaawansowane rozmowy i do końca roku planowana jest co najmniej jedna akwizycja - agencji interaktywnej. Szczegółów Żołędziowski nie podaje.
Obroty holdingu w br. mają przekroczyć 180 mln zł, planowana wielkość dochodów nie została podana. W Group One pracować będzie ok. 110 osób (40 w Change, 60 w Value Media). Główni klienci Change to: Polkomtel, Amica, Millennium, PZ Cussons, Groupama, Hochland, a Value Media: Netia, PKO Bank Polski, Nazwa, Credit Agricole, Ergo Hestia, Neckermann.
- Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowaniu strategii obecności i planowania mediów Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku - twierdzi Żołędziowski.