Value Media i Mediaplus najlepiej ocenianymi agencjami mediowymi w raporcie RECMA
Agencje mediowe Group One po raz kolejny otrzymały najwyższe oceny w raporcie RECMA. Raport publikowany jest dwa razy w roku i na podstawie analizy przyznaje agencjom oceny: dominant, high, very good, good oraz average.
Value Media i Mediaplus zostały uznane za “dominujące”, co jest najwyższą notą w raporcie. W łącznej punktacji raportu otrzymały 21 punktów (o 1 pkt więcej niż ostatnio). Ocena "dominująca" jest przyznawana podmiotom, które dostały od 20 pkt włącznie.
Agencje mediowe zajęły również pierwsze miejsce w rankingu “Vitality” oceniającym dynamikę rozwoju firm na podstawie m.in. przyznanych nagród branżowych oraz rozwoju portfolio. Value Media i Mediaplus w tej kategorii zdobyły 14 pkt.
Pierwsze miejsce uzyskały także w kategorii “New-biz balance” z wynikiem na poziomie 125 mln euro, podczas gdy kolejne w zestawieniu podmioty wygenerowały wyniki o wartości 49 mln i 48 mln.