Value Media i SalesTube z kampanią dla OYAKATA na trzech rynkach
Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
Linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).
Działania promocyjne realizowane przez Value Media i SalesTube obejmują emisję spotów „OYAKATA. SMAK JAPONII O YA!” na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok i vKontakte), a także rich media na mobile. Kampania wystartowała w pierwszych dniach marca i jest realizowana na 3 rynkach: niemieckim, włoskim i rosyjskim.
OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland stanowiąca część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. OYAKATA to oryginalne dania i zupy inspirowane kulturą i kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni, łączące w sobie tradycję i nowoczesność. Marka OYAKATA rozszerzyła w lutym’21 ofertę o dania inspirowane kuchnią azjatycką: Pad Thai Chicken, Korean Barbecue.