Value Media oraz SalesTube wygrywają…
...budżet sklepów internetowych Born2Be, Renee i Multu, należących do AZAGroup.
AZAGroup, do której należą trzy popularne sklepy internetowe Born2Be, Renee oraz Multu, dołączyła do grona klientów domu mediowego Value Media oraz agencji ecommerce Salestube. W ramach nawiązanej współpracy agencje będą odpowiedzialne za wszystkie trzy marki w Polsce, w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej. Born2Be dostanie także wsparcie na Ukrainie.
AZAGroup opiera swój biznes na dwóch nierozłącznych elementach – e-commerce i technologicznych innowacjach, co wzięło się z przeświadczenia, że w branży modowej zawsze trzeba być o dwa kroki przed konkurencją. Każdy z należących do grupy sklepów odzieżowo-obuwniczych – Born2Be, Renee i Multu – jest odzwierciedleniem dobrego wyczucia zmieniających się trendów i skarbnicą modowych inspiracji.
„Sklepy internetowe należące do AZAGroup mają ogromny potencjał i bardzo szybko się rozwijają. Cieszymy się, że możemy współpracować z Klientem, który już ma wdrożone nowoczesne i efektywne rozwiązania digitalowe, które teraz możemy udoskonalać. Na etapie przygotowywania oferty zdecydowaliśmy się przeprowadzić audyt, który pozwolił nam przygotować szczegółową ofertę, odpowiadającą na realne potrzeby Klienta. Zwróciliśmy w niej szczególną uwagę na możliwe do zoptymalizowania obszary i pod tym kątem zaproponowaliśmy działania.” – mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer Value Media.
Po stronie Value Media, zespołem odpowiedzialnym za obsługę Klienta pokieruje Aleksandra Kulik, Communication Director.
„Biorąc pod uwagę dużą dynamikę rozwoju AZAGroup, zależało nam na współpracy z profesjonalną agencją, o wysokich kompetencjach technologicznych. Nie bez znaczenia było również praktyczne doświadczenie w kampaniach typu performance. Oferta Value Media wyróżniały zrozumienie naszych celów biznesowych, jak również kompleksowe podejście do ich realizacji, które wynikało z praktycznej wiedzy i bogatego doświadczenia przy tego typu działaniach”– mówi Aleksandra Lenarczyk, Ecommerce Director, Aza Group