Value Media partnerem 4F i Under Armour

W styczniu 2020 grupa OTCF S.A., właściciel marki 4F oraz wyłączny dystrybutor Under Armour, wybrała nowe agencje do obsługi działań komunikacyjnych na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. Głównym partnerem biznesowym grupy zostały agencje Value Media i Labcon, należące do Group One.

Value Media odpowie za strategię, planowanie i zakup mediów dla obu brandów, natomiast Labcon wygrało przetarg na całościową obsługę Under Armour i zajmie się strategią komunikacji, aktywacją i działaniami niestandardowymi marki, współpracą z influencerami oraz obsługą social media.

Sieć sklepów 4F w Polsce obejmuje 174 punktów własnych oraz 180 współpracujących. Marka jest też obecna na Łotwie, Słowacji, w Rumunii oraz Czechach. Oprócz sprzedaży detalicznej 4F posiada rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 500 sklepach wielomarkowych. Under Armour istnieje od 1996 roku. W 2019 marka otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce w Westfield Arkadia w Warszawie.

Zobacz wszystkie