Value Media wygrało przetarg Mayoly na obsługę mediową marki Smecta
Agencja mediowa Value Media wygrała przetarg Mayoly na kompleksową obsługę mediową marki Smecta w Polsce. We współpracy ze spółkami Salestube i Labcon (również Group One) będzie odpowiedzialna za komunikację w digitalu wspierającą produkty Smecta Sachets i SmectaGO.
Kampania obejmuje szeroki wachlarz działań w kanałach online: paid social (Meta i TikTok), YouTube, działania display i wideo oraz SEM, a także współpracę z twórcami internetowymi. Największy nacisk położono na działania contentowe marki i influencerów na platformach społecznościowych.
Działania mediowe i komunikacyjne w digitalu, które potrwają do końca grudnia, spółki Group One realizują w modelu w House of Communication. Value Media przygotowała strategię, odpowiada za planowanie i zakup mediów, Salestube odpowiada za kanały specjalistyczne (Paid Social, Programmatic, SEM, SEO, afiliacja, a Labcon Relevant Stories za przygotowanie materiałów kreatywnych do kampanii oraz współpracę twórcami internetowymi.