Value Media wygrywa obsługę mediową Żabka Polska
Wygraliśmy przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci sklepów Żabka Polska. Razem ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube będziemy głównym partnerem biznesowym sieci sklepów odpowiedzialnym za strategię, planowanie i zakup mediów.
“Wybraliśmy do współpracy agencję Value Media, która w procesie przetargowym najlepiej zrozumiała wyzwania biznesowe naszej firmy. Bardzo mocno wybrzmiało to w holistycznej strategii, która odpowiada na wszystkie, w tym komunikacyjne, potrzeby Żabki. Dodatkowym argumentem było duże doświadczenie w branży retail, widoczne w proponowanych rozwiązaniach z pogranicza biznesu i technologii.” - komentuje Jarosław Serednicki, Marketing&Digital Director Żabka Polska.
Żabka z ponad 10 tys. sklepów na terenie całego kraju jest liderem segmentu modern convenience i jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci w Polsce. W 2023 roku marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie.
“Możliwość towarzyszenia Żabce to wyróżnienie i wielka radość. Zarówno dla Klienta, jak i dla Nas będzie to nowe otwarcie pełne ekscytujących wyzwań w świecie tak intensywnej transformacji technologicznej oraz ewolucji podejścia client-centric. Jesteśmy gotowi wspierać Żabkę na drodze ekspansji i w rozwoju innowacji zarówno jako partner biznesowy, jak i komunikacyjny” - mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.
Współpracę z Żabka Polska w modelu House of Communication rozpoczynamy z początkiem 2024 roku.