Value Media z kampanią dla marki OYAKATA na czterech rynkach
Trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania promocyjne wystartowały już na rynku niemieckim, włoskim i czeskim, a od stycznia obejmą także Rosję. Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
Promowana linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).
Drugi flight kampanii obejmuje emisję spotów na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitch), a także emisję reklam w displayu. Na wybranych rynkach będą także prowadzone badania Brand Lift. Kolejną zmianą jest poszerzenie zakresu działań o rynek czeski. Value Media i SalesTube zajmują się obsługą mediową marki we wszystkich czterech krajach.
OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland stanowiąca część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. OYAKATA to oryginalne dania i zupy inspirowane kulturą i kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni, łączące w sobie tradycję i nowoczesność. Marka OYAKATA rozszerzyła w lutym’21 ofertę o dania inspirowane kuchnią azjatycką: Pad Thai Chicken, Korean Barbecue.
Szczegóły oferty na stronie: https://www.oyakata.com.pl/