Value Media z największą kampanią mediową FlixBusa w Polsce
Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce. Komunikacja pod hasłem “To takie proste z FlixBusem” ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku. Realizacją działań w TV zajęło się Value Media.
Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych. Od kilku miesięcy możemy jednak zaobserwować ożywienie na rynku, a okres wakacyjny dodatkowo sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży. FlixBus, jako lider na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych, wraca do mediów z szeroką kampanią telewizyjną. Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.
- Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe. – komentuje Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich – Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego. Poprzez kampanię realizowaną z Value Media mamy zamiar zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z wygodnych i przystępnych cenowo podróży autobusowych FlixBusem.
Spoty TV z hasłem przewodnim “To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach - od 5 do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września. Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media.
FlixBus to globalny lider traveltech, który powstał w 2013 roku w Niemczech. Dziś jest obecny w 36 krajach i dociera do ponad 2500 destynacji. W Polsce, po wznowieniu operacji w kwietniu b.r,, oferuje obecnie bezpośrednie połączenia do ponad 200 miast w Polsce i Europie.
Szczegóły dotyczące oferty FlixBusa na stronie: https://www.flixbus.pl.