Value Media zostaje „Domem Mediowym Roku”

Value Media otrzymał tytuł Domu Mediowego Roku przyznany przez redakcję „Media & Marketing Polska”. Ta prestiżowa nagroda nigdy wcześniej nie trafiła do agencji niesieciowej. Wyróżnienie Value Media najlepiej pokazuje jak zmienia się rynek mediowy w Polsce.

"Tytuł Domu Mediowego Roku to dla nas potwierdzenie, że model biznesowy, który przyjęliśmy, jest nie tylko bardzo efektywny, ale także coraz bardziej doceniany przez rynek. To też sygnał, że trendy w komunikacji marketingowej się zmieniają, a Klienci wysoko cenią naszą elastyczność i możliwość szybkiej reakcji, które daje nam przynależność do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. Synergia Grupy i dostęp do szerokiego know-how wszystkich jej spółek pozwala z kolei zapewnić naszym Klientom kompleksowe zarządzanie obecnością marek w mediach – od kreacji, przez produkcję, zakup mediów i wreszcie wsparcie SEM, zaangażowanie w kontent czy e-commerce. Wierzymy, że tak właśnie powinno wyglądać dziś myślenie o komunikacji marek. Cieszymy się z tego wyróżnienia, ale podziękowanie kierujemy przede wszystkim do naszych obecnych Klientów. To nagroda za efekty naszej współpracy, to marki naszych Klientów są miarą naszego sukcesu. Największą satysfakcją dla nas jest, kiedy możemy się rozwijać budując wzrost i siłę naszych Klientów" – mówi Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media.

Agencja od początku istnienia konsekwentnie buduje przewagę rynkową na błyskawicznie rosnącej dominacji digitalu. Interaktywne myślenie o markach to pierwszy składnik unikalnego profilu Value Media. Dziś, kiedy dominacja mediów cyfrowych jest już faktem, wiele „tradycyjnych” domów mediowych dopiero próbuje „przegrupować” siły pod tym kątem
i zdobywać nowe kompetencje. Value Media ma już w tym obszarze unikalny know-how, doświadczenie i najlepszych specjalistów na rynku, dzięki czemu może zaspokajać rosnące i zmieniające się z dnia na dzień potrzeby Klientów dotyczące obecności w internecie. Biznes mediowy Value Media to już od dawna nie tylko dodawanie digitalowego elementu do dużej strategii, ale odwrotnie: duże, kompleksowe strategie, gdzie digital jest punktem wyjścia.

Drugim czynnikiem sukcesu Value Media jest niezależność i właścicielska struktura, które pozwalają agencji w krótkim czasie reagować, by lepiej dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. W świecie post-medialnym, na rynku, który zmienia się z dnia na dzień, bycie szybkim i elastycznym ma kluczowe znaczenie.

Dom mediowy będąc częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej, działa według modelu biznesowego „House of Communication”. Fakt, że wszystkie dziedziny komunikacji są „pod jednym dachem” z silnym naciskiem na część mediową i digital pozwala zaoferować Klientom kompleksowe zarządzanie markami we wszystkich mediach.

Zobacz wszystkie