Wygrany przetarg i 10 lat współpracy z marką Amica
Value Media w wyniku wygranego przetargu zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online i TV dla firmy Amica. Tym samym dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 10 rok współpracy. Value Media w działaniach dla Klienta wesprze one-stop-shop dla e-commerce SalesTube.
“Na naszą decyzję o przedłużeniu współpracy z Value Media złożyło się kilka czynników. Po pierwsze, doceniamy imponujący, przekrojowy i kompleksowy materiał przetargowy wsparty parametrami i deklarowanymi estymacjami na kluczowych dla nas KPI’s. Po drugie, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników wspólnych działań. Nawet w okresie ostatnich 12 trudnych i nietypowych miesięcy mogliśmy liczyć na olbrzymie zaangażowanie i znakomitą efektywność w digitalu. Po trzecie, bardzo podoba nam się podejście zespołu - profesjonalizm, dbałość o detale i świetna komunikacja. To wszystko sprawiło, że zdecydowaliśmy się na powierzenie Value Media w roku 2021 zarówno budżetu online, jak i telewizyjnego ” - mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w Amica.
Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach na całym świecie. W całej Europie Amica zatrudnia ponad 3000 pracowników. W 2019 roku uzyskała blisko 600 mln przychodu.