Wygrywamy w przetargu Poczty Polskiej!
Wygraliśmy przetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej, zdobywając maksymalną liczbę 100 pkt. W ramach współpracy będziemy odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizację działań niestandardowych.
Roczna współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim strategii, planowania i zakupu mediów w ramach prowadzonych kampanii reklamowych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego i kampanii sponsoringowej w telewizji, radio i kinach, działania reklamowe
w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH.
Współpraca z Pocztą Polską obejmuje również szereg działań niestandardowych z zakresu m.in. organizacji i realizacji kampanii typu ambiet-marketing, akcji promocyjnych, eventów oraz konferencji. Dodatkowym obszarem działania będą projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach.
„Wygrana w przetargu na obsługę Poczty Polskiej to kolejny dowód na to, że jako niezależna grupa komunikacyjna jesteśmy w stanie konkurować z dużymi agencjami sieciowymi. Cieszy nas, że nasze kompetencje, doświadczenie i znajomość rynku mediowego doceniła polska spółka – Poczta Polska. Zaplanowane na szeroką skalę działania komunikacyjne będą wymagały nie tylko kompleksowej obsługi, ale również dostosowywania działań do zmieniającej się sytuacji. Value Media, będąc niezależnym domem mediowym, jest w stanie szybko i elastycznie podejmować strategicznie decyzje, odpowiadając na potrzeby Klienta i zmiany na rynku. – mówi Kamil Wiszowaty, Chief Executive Officer Group One Media.