Wykładamy w Szkole Mistrzów Reklamy
Razem z SalesTube, nawiązaliśmy strategiczną współpracę merytoryczną ze Szkołą Mistrzów Reklamy. W ramach współpracy dyrektorzy i managerowie z Value Media i SalesTube będą prowadzić wykłady podczas jedynego w Polsce, praktycznego kursu z media planningu. W ramach zajęć studenci nauczą się całego procesu planowania mediów on i offline, z dużym naciskiem na integrację wszystkich kanałów komunikacji. Zajęcia poprowadzą cenieni na rynku eksperci:
- z Value Media: Bartłomiej Kamiński, Client Service Director; Marcin Wiśniewski, Head of TV; Irina Różańska, Communication Manager; Wojciech Pyzel, Performance Account Manager; Bartłomiej Trośniak, Communication Director;
- z SalesTube: David Dobrowolski, Paid Social Specialist; Dominika Wieczorek, Affiliate Manager; Darek Jurek, Head of SEO; Daniel Ładno, SEM Specialist; Konrad Chojnacki, E-commerce Lead.
Kurs zakończy się egzaminem, a najlepsi mogą liczyć na zatrudnienie w Value Media lub SalesTube.
- Nawiązanie współpracy z SMR jest istotne nie tylko z punktu widzenia rozwoju naszej firmy, ale i szkolenia nowej kadry, która zasili branżę na coraz bardziej wymagającym rynku mediów. Podczas kursu nasi wykładowcy z Value Media i SalesTube podzielą się praktyczną wiedzą, która pomoże młodym adeptom rozpocząć karierę, ale i przebranżowić się osobom, które chcą spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Jesteśmy pewni, że wiedza zdobyta podczas zajęć zaowocuje chęcią podjęcia pracy w branży mediowej i ujawni wiele nowych talentów. – komentuje Magdalena Herman, HR Business Partner Value Media & SalesTube.
- Zaproponowaliśmy współpracę właśnie Group One z prostej przyczyny, kilku pracowników prowadziło już zajęcia na innych kursach w SMR i studenci mieli o nich bardzo dobre opinie. Cenili ich za fachowość, entuzjazm i zaangażowanie. Co ciekawe, jedna z ekspertek Value Media, która już od pewnego czasu wykłada w SMR, jest naszą byłą studentką. W ten sposób historia zatacza koło. – mówi Katarzyna Dragović, dyrektor Szkoły Mistrzów Reklamy.
Szkoła Mistrzów Reklamy swoją działalność rozpoczęła 10 lat temu przy Akademii Leona Koźmińskiego i oferowała przede wszystkim kursy przygotowujące do pracy w agencjach reklamowych. Wielu jej absolwentów to dzisiaj doskonale znani w branży eksperci i managerowie, których można znaleźć niemal w każdej agencji w Polsce. Od niedawna SMR do programu włączyła także kursy z zakresu planowania i zakupu mediów, dzięki temu absolwenci mogą znaleźć pracę w domach i agencjach mediowych. Kurs rozpoczyna się już w najbliższą niedzielę i zakończy się egzaminem w lutym 2017 roku.