Wzmacniamy kompetencje offline
Do naszego zespołu dołączyła Magdalena Mussmann i jako Buying Intelligence Director będzie odpowiedzialna za optymalizację warunków zakupowych w mediach offline. Będzie jednocześnie wspierać Arkadiusza Stępkowskiego w obszarze mediów online. Oboje raportować będą do Bartosza Krzewskiego, Media Buying Directora. Do obowiązków Mussmann będzie należało m.in., kształtowanie polityki zakupowej grupy, prowadzenie negocjacji z mediami i zarządzanie budżetami mediowymi.
- Przyjście Magdaleny Mussmann to wzmocnienie naszych kompetencji offline'owych - komentuje Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media - to kolejny argument do współpracy z nami dla klientów, którzy szukają nie tylko najsilniejszego domu mediowego w zakresie online'u, ale także partnera oferującego najlepsze warunki we wszystkich mediach.
Magdalena Mussmann przez ostatnie 10 lat była związaną domem mediowym OMD, gdzie pełniła funkcje Deputy Buying Director i pracowała m.in. dla takich klientów jak McDonalds, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Henkel , Żywiec, Heinz, Sony Storck, Polpharma.