Pozycjonowanie marki
Doradzamy jak planować rozwój marek poprzez jasne zdefiniowanie ich misji, celów i potencjału opisując w jaki sposób marka znajdzie swoje miejsce na rynku
Kształtujemy jej wizerunek wśród konsumentów, aby wyróżniała się na tle marek konkurencyjnych i jednocześnie zwiększała przywiązanie
Platforma komunikacyjna dla marki
Pomagamy stworzyć kierunek komunikacyjny marek na kolejne lata. Planujemy co, gdzie i w jaki sposób będzie komunikowała marka, aby jej misja była jasna i spójna dla konsumentów realizując jednocześnie założenia strategii marki i pozycjonowania na rynku i intensyfikując proces odkrywania marki
Strategia inwestycji w media
Doradzamy w jakie media i z jakimi nakładami zainwestować aby zbudować i podtrzymać istniejące już relacje z marką, zwiększyć świadomość konsumentów. Strategię inwestycyjną stworzymy lub zmodyfikujemy w zależności od konkretnych potrzeb, które ma zaspokajać marka, zachowań konkurencji czy zmian przyzwyczajeń konsumentów
Strategia wdrożenia omnichannel
Pomagamy w połączeniu kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży, aby wszystkie dostępne kanały dotarcia i obsługi klientów ze sobą współpracowały w celu zapewnienia wygody zakupów dla konsumentów co przełoży się na zwiększenie sprzedaży.
Strategia wdrożenia ecommerce
Tworzymy i wdrażamy szczegółowe strategie ecommerce odpowiadające na indywidualne potrzeby klienta. Współpracujemy z największymi dostawcami silników sklepowych. W ramach strategii ecommerce analizujemy rynek, dobieramy narzędzia i technologię, dostosowujemy logistykę, planujemy skalowanie i plan rozwoju na przyszłość