Pozycjonowanie marki

Doradzamy jak planować rozwój marek poprzez jasne zdefiniowanie ich misji, celów i potencjału opisując w jaki sposób marka znajdzie swoje miejsce na rynku
Kształtujemy jej wizerunek wśród konsumentów, aby wyróżniała się na tle marek konkurencyjnych i jednocześnie zwiększała przywiązanie

Platforma komunikacyjna dla marki

Pomagamy stworzyć kierunek komunikacyjny marek na kolejne lata. Planujemy co, gdzie i w jaki sposób będzie komunikowała marka, aby jej misja była jasna i spójna dla konsumentów realizując jednocześnie założenia strategii marki i pozycjonowania na rynku i intensyfikując proces odkrywania marki

Strategia inwestycji w media

Doradzamy w jakie media i z jakimi nakładami zainwestować aby zbudować i podtrzymać istniejące już relacje z marką, zwiększyć świadomość konsumentów. Strategię inwestycyjną stworzymy lub zmodyfikujemy w zależności od konkretnych potrzeb, które ma zaspokajać marka, zachowań konkurencji czy zmian przyzwyczajeń konsumentów

Strategia wdrożenia omnichannel

Pomagamy w połączeniu kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży, aby wszystkie dostępne kanały dotarcia i obsługi klientów ze sobą współpracowały w celu zapewnienia wygody zakupów dla konsumentów co przełoży się na zwiększenie sprzedaży.

Strategia wdrożenia ecommerce

Tworzymy i wdrażamy szczegółowe strategie ecommerce odpowiadające na indywidualne potrzeby klienta. Współpracujemy z największymi dostawcami silników sklepowych. W ramach strategii ecommerce analizujemy rynek, dobieramy narzędzia i technologię, dostosowujemy logistykę, planujemy skalowanie i plan rozwoju na przyszłość