Strategia komunikacji marki

Opracowujemy strategię komunikacji marek wynikającą ze strategii marki i jej pozycjonowania uwzględniające obecną sytuację rynkową, sytuację rynkową konkurencji, cele taktyczne, wizerunkowe i sprzedażowe, uwzględniając jednocześnie zmieniające się potrzeby konsumentów

Strategia komunikacji marki w social media

Opracowujemy multichannelowe strategie komunikacji marki w social media oparte na sieci relacji między portalami społecznościowymi, które podnoszą efektywność działań realizujących cele marki. Podpowiadamy jak zbudować społeczność wokół marki, zbudować relację, stworzyć zaangażowanie, edukować, bawić, inspirować za pomocą kanałów społecznościowych

Strategia współpracy marki z influencerami

Doradzamy jak osiągnąć maksymalne korzyści dla marki prowadząc spójną komunikację przez influencerów, jak efektywnie dobierać influencerów, jak zbudować efektywny proces współpracy z influencerami, jakie działania optymalizować w trakcie kampanii, jak mierzyć rezultaty współpracy z influencerami

Strategia budowania owned media

Wspieramy marki tworząc strategie content marketingowe, skupiając się na wartości i użyteczności tworzonych treści dla odbiorcy jednocześnie realizując cele biznesowe i komunikacyjne. Definiujemy cele, analizę sytuacji wyjściowej i działań konkurencji, person, określenia KPI i opracowania taktyki działania oraz kanałów dystrybucji treści